2011

2011                    2011                   2011               2011

29.12 Mlhou a deštěm za Radegastem

...nevlídné městské počasí jsme na jeden den vyměnili za pořádný nečas v Beskydech.

26.12 fotky z výletu k Lelkovadlu v Lelekovicích + založení prosincové fotogalerie

van-darek.gif pf-izy.jpg van-darek.gif

21.12 na stránku canisterapie přidán odkaz na nové fotky z návštěv naší školky

12.12 novofundlandí výlet na Malou ŇuFatru .......pohodový výlet Slovenského newfoundland klubu

a.jpg(jmenovitě Pigie a Rybky ) -lanovkou na Snilovské sedlo a podle sil a chuti ve dvou skupinách po hřebeni dál :-) Společný oběd na náměstí ve Vrátné.Víkend bez chybičky-strašně moc  bezva lidí a psů  (konkrétně prý 24 +10 f + 1+1  )

29.11 Řecko                                             ..........výlet do Atén a malé putování po řeckém pobřeží.dsc_0663-1.jpg

13.11 a zase Lednicko valtický areál                     ..dsc_0562-1.jpg.......tentokrát (neplánovaně) sólo výlet do valtické části areálu.

Apollónův chrám,Rendez vous neboli Dianin chrám,Kaple sv.Huberta a město Mikulov s nádherným náměstím a samozřejmě zámkem.A na závěr kontrola lomu

5.11 První  fundlácký šmajd tentokrát Lednicko valtickým areálem

...pravda,nesešlo se nás mnoho,i trasu jsme upravovali tak nějak za pochodu,předpovídané sluníčko taky nevylezlo-přesto to byl krásný výlet,se skvělými lidmi v nádherném prostředí.A přestože Izy,Ebi ani Hugo stále nemohli uvěřit tomu,že jim opravdu nedovolíme se vykoupat ve všudypřítomných rybnících,ochotně pózovali před velkým množstvím objektivů a statečně šlapali k vytyčeným cílům.Viděli jsme Janův hrad,Minaret,Zámek Lednice,Tři zazimované Grácie a Belveder (někteří navíc ještě Kolonádu na Reistně).Zde ještě série krásných Pigiiných fotek.

2.11 lom Antonka...Červená Lhota.....Kaproun

lom Antonka u Kamenice nad Lipou byl letos poslední z lomů,které jsme chtěly s Izy okusit na vlastní oči/kůži.Mrazy a pošmourno přišlo letos nečekaně brzy a tak to vypadalo,že nám zůstane do příštího roku jeden nesplněný cíl.Nakonec mi to nedalo a nedbaje předpovědi jsme vyrazily na celodenní výlet na Jindřichohradišťsko.Lom Antonka je malý,ale krásný.Izy si lehce kondičně zaplavala a zůstalo jí ještě dost sil na hledání dalšího cíle-nejromantičtější vlakové zastávky u nás Kaproun u Kunžaku-místo kde Járu Cimrmana vyhodili z vlaku.Zámek Červená Lhota byl "nečekaný" bonus.Ukazatele byly všude a letmý pohled na mapu ukázal,že to nebude až taková zajížďka ."TEN červený zámek nad vodou" jsem stejně někdy chtěla vidět naživo..a podařilo se.Izy si u něj zopakovala 6let starou zkušenost,že listí na vodě ji neunese a neplánovaně prozkoumala dno nádrže pod zámkem.Co viděla nevím,protože se se mnou asi 15 min nebavila-asi proto,že jsem se jí smála....a hodně.

28.10 hledání rozhledny na Kamenném vrchu...rozhledna,kterou můžete minout i když jdete kolem ní...

22.10 procházka k památníku K.H.Máchy...Hynku,Viléme,Jarmilo...

18.10 fotogalerie říjen

17.10 výlet na sever-průlet podhradím Sovince směrem do Pradědovy galérie 007a-1.jpg

...impozantní hrad jsme si prohlédli pouze z venku,neb mimo sezónu není prohlídka bez průvodce možná a Berču,Izy a Paris by odborný výklad asi moc nezajímal.To pod i nadživotně velké dřevěné sochy v nedalekém Jiříkově naše hafany zajímaly moc.A ještě víc je zajímali volně se pohybující daňci v oboře i galérii a jezírka napuštěná i vypuštěná..

15.10 nová stránka-nabídka ručně pletených obojků technikou Kumihimo

4.10 prohlídka lomu Horní Cerekev vlaj-nova1.gif (a plavání v lomu v Čenkove) + video z (asi) posledního letošního člunování

...lom v Horní Cerekvi jsme navštívili letos v létě,nicméně v sezóně je tam psům vstup zakázán.Pokus č.2 dopadl jen nepatrně lépe-vstup se psem povolen,leč (psům) koupání zakázáno stále (celoročně).Naštěstí nedaleký lom v Čenkově je volně přístupný a tak Izy nebyla o plavání ochuzena.

Poslední letošní člunování jsme si užili v lomu v Březině.Člun dostal pořádně zabrat-2 ze 3 komor jsou děravé..,ale slovy klasika: "stálo to za to ! " smajl-list.gif

28.9 procházka kolem zříceniny hradu Mitrov a pár nových fotek ve fotogalerii měsíce září drak.gif

25.9 výlet na Vranovskou přehradu za Krkavcem

...Krkavec-další socha umělce M.Olšiaka se nachází v Bítově nad Vranovskou přehradou.(Je předposlední na území ČR,která nám ještě ve sbírce navštívených chybí )Někdo má na zahrádce trpaslíka,v penzionu Rumburak jehož téměř součástí je i rozhledna ,si na předzahrádku posadili tohoto krásného mega ptáka.... pejsky tam mají rádi a kafe dělají dobrý.Já se s fotoaparátem vyřádila než se sjely davy cykloturistů a Izy dostala za odměnu za pózování plavání v nedaleké přehradě.

18.9 fotky z národní výstavy psů v Brně

17.9 Senica - Klubová výstava Slovenského newfoundland klubu a následné vodní práce

..........na videích od Pigie- jednicka.gif . a dvojka.gif.díl

15.9 dovolená v Chorvatsku ..

...moře v Zatonu,moře v Primoštenu,spousta vody ,plavání pod vodopádem v Národním parku Krka a dobrodružná cesta vnitrozemím domů ..

videa:

"Romantička"

"Lovkyně"

4.9 klubová voda...tradičně v Zahradišti... video ze soboty také odtamaď

26.8 znovu Dalešická přehrada,tentokrát plavba na poloostrov

...na poloostrov jsme se s Izy vydaly letos již počtvrté.Nejdřív bylo třeba ověřit,že tak dalekou plavbu zvládneme nejen tam,ale i zpět.Teprve po důkladném tréninku i za nepříznivých povětrnostních podmínek jsem se odhodlala přibalit do člunu i foťák.Sluníčko pálilo,teplota něco kolem 35°C,voda kupodivu stále průzračná,lidé daleko, lesík poskytl i trochu potřebného stínu....Izy měla na starost svou největší lásku-náš člun.A starala se o něj opravdu pečlivě  Všeobecná maximální spokojenost

25.8 ..na obhlídce  jednoho z Tovačovských  jezer

20.8 ...vodou na Mušovský kostelík  (kostel sv.Linharta)      vloni jsme to vzdali asi ve 3/4 dsc_1228-2.jpgcesty,kdy jsem s vodou po krk a batohem s foťákem nad hlavou marně hledala pěšinu po které se PRÝ dá dojít na ostrov aniž by si člověk namočil zadek...Druhý,zimní pokus také nedopadl dobře-pokud tedy neberu jako úspěch,že se pode mnou led propadl v místě kde byla voda jen nad kolena...Při třetím pokusu jsem se rozhodla nenechat nic náhodě a vzala si na pomoc průvodce,který "už tam kdysi byl" a pro jistotu i člun .Jen s těmi táborníky na ostrově jsme nepočítali....

17.8 nalezen a otestován lom Drysice vlaj-nova1.gif

13.8 založena fotogalerie srpen

10.8 Kurovický lom   vlaj-nova1.gif                 ....malý lom s průzračnou vodou dsc_0484-3.jpgnedaleko Tlumačova.

Cesta lemována zralými švestkami.

Sluníčko.

Prostě dokonalost sama.

8.8 lom Březina vlaj-nova1.gif ..azurově modrá voda,jílovité břehy,pohoda,klídek..bez tabáčku

1.8 procházka Údolím Říčky

tento způsob léta,zdá se mi poněkud nešťastným...nebe stále zatažené,každou chvilku prší,kam na procházku? Přece k vodě! Kolem Hádeckého potoka,Údolím Říčky hledat propadání a jeskyně..

31.7 průzkum jednoho ostrůvku na Dalešické přehradě

27.7 výlet na rozhlednu Malý Chlum nedaleko Bořitova

25.7 výlet Českou Kanadou do Novohradských hor

..poprvé a snad ne naposledy...

..nádhera i za deště..

22.7 ..k mému velkému překvapení, i přes šíleným tempem pokračující výstavbě sídliště ,nám

trocha přírody za domem ještě zbyla..

12.7 pár fotek ze zoo Olomouc a další  do sbírky-lom Radslavice vlaj-nova1.gif

10.7 parnik.gif parníkem po brněnské přehradě

7.7 fotky z výletu kousek za Blansko- mini lom Spešovvlaj-nova1.gif a Rudické písky vlajka.gif

založena fotogalerie červenec

1.7 lom Šošůvka a rozhledna na Podvrší vlaj-nova1.gif

26.6 lom Mašovice ,kaolinové jezírko v Únanově a přehrada Výrovice vlaj-nova1.gif

22.6 po roce nikoliv vánoce,ale lom Výkleky u Olomouce    .........

img_3571.jpgfantastický lom s průzračnou vodou a spoustou drzých ryb...Ale nejdřív jsme pozdravili Sochu Svobody v Komořanech,nakoukli na přírodní koupaliště Luleč (kam hafani nesmí :-( ),doplazili se na rozhlednu v Drnovicích a pak se teprve zaslouženě chladili v modromodré vodě lomu..

15.6 slaví Izy sestka.gif.narozeniny   ...slavilo se s předstihem a jak jinak než u vody  ...............a další nová vodní narozeninová hračka-"žraločí ploutev"-video a fotky v červnové fotogalerii .

13.6 vodní práce Bystřička..

img_2505.jpgna vodu jsme s Izy dorazily až v neděli a minuly se s většinou účastníků.Zacvičily jsme si s Falcem a Maxem a pak plavaly a plavaly a plavaly.Co s načatým odpolednem jsme vyřešily na zpáteční cestě návštěvou a prohlídkou všeho co se zdálo zajímavé.Nejfotogeničtější  byla zřícenina hradu Lukov..du24.gif

9.6 Izy má novou (přednarozeninovou) hračku lighthouse.gif..tak jsme ji hned musely vyzkoušet -video zde a ještě tady

6.6 důkladně jsme prozkoumali lom Čenkov vlaj-nova1.gif  (na Jihlavsku ) a moc se nám líbil

2.6 výlet na Uherskohradišťsko

img_1587.jpg ...  k jezerům v Ostrožské Nové vsi zvaným též Slovácké moře.V Leopoldově jsme s Izy obě dobrovolně ochutnaly vodu ze sirného pramene v lázních na Smraďavce.Upřímně řečeno-nic moc ,ale kachny -ty tam mají ráj :-)

28.5 úspěšně jsme s Izy absolvovaly Bošovickou šlapku boso.png ..propršený den plný usměvavých lidí,skvělé škvarkové pomazánky..a bylo z toho 18km  pěšky, pohodovou cyklostezkou ..

25.5 fotky (a video ) z pohodového odpoledne na šlapadle na Velkém Dářku ...a pár nových fotek v květnové fotogalerii a v canisterapii

22.5 proběhla první klubová voda,naše fotky na rajce.gif a tamtéž Pigiiny fotkyimg_1174.jpg.

Letošní vodnickou sezónu jsme zahájili v Jedovnicích v kempu Olšovec.Počasí nám přálo.Psů,lidí i legrace bylo dost a dost.Záviděli jsme všem,kteří měli volný celý víkend a nemuseli v sobotu večer odjet...Devítiminutový sestřih prvního dne zde

17.5..lom v Mikulově je také na svém místě vlajka.gif ..nejkrásnější lom,který známe doznal malých změn.Jak nám tamní místní ochotně sdělili, balvany a hlína navozené na místo nejlepšího pozvolného vstupu mají chránit žáby..Žábám přejeme hodně štěstí a doufáme,že při příští návštěvě nebude volný přístup do vody pouze skokem ze skály

12.5 nové video s člunem + fotogalerie květen kytinky.gif

od podzimu zahálející člun byl slavnostně nafouknut (slavnostně a namáhavě,protože jsem doma zapomněla šlaušek k nafukovací žabce  ) a k velké Izinčině radosti konečně spuštěn na vodu..Přesto,že naposledy jsme se člunem pracovali na podzim před operací (tzn. cca před 7 měsíci) cvičila Izy jako by to bylo včera.I operní árie zůstaly stejné ...

9.5 výlet na zříceninu Templštýn

2 denní hledání romantické zříceniny jsme si zpestřili návštěvou Dalešické přehrady a stejnojmeného pivovaru.

1.5 trocha jara uplynulého týdne ještě v dubnové fotogalerii a na rajce.gif

28.4 pro nás nový lom Seč v Rudicích vlaj-nova1.gif

img_8106.jpg....kouzelné místo nedaleko Blanska jsme navštívili za deště a rozhodně se tam ještě někdy vrátíme.Barevné písky se líbily nám,kaolinová voda zase Izy.Fotopřístroj i Izy jsou po výletě kupodivu v pořádku (u Izy jsme vzhledem k ochutnávce jezírka čekali,že z ní další den "půjdou"např.porcelánové hrníčky..  )

25.4 ..lom v Lažánkách kontrolujeme průběžně  ( je také na svém místě vlajka.gif )

22.4 nastal čas zkontrolovat "naše" lomy.Lom v Blansku je stále na svém místě vlajka.gif

18.4 výlet do lomů v Lipnici nad Sázavou

17.4 rozhledna Ocmanice..a jeden z nedalekých rybníků

15.4 založena fotogalerie duben & vycházka na vrch Hády & fotogalerie canisterapie

9.4 na rajče.net přibyly fotky z "žabí" procházky Údolím Bílého potoka a malého výletu za baronem Trenckem

5.4

img_4609.jpg    průzkumná relaxační procházka po

"Malhostovické pecce"

-malém skalním útvaru známém hojným výskytem konikleců velkokvětých a jiné vzácné květeny

3.4  Izy,Bertík a Arven

img_4395.jpg   téměř letní odpoledne v lokalitě Hády-Růženin dvůr s Bertíkem a Ivou a Arven a jejími dvounožci.Psí holky se dosyta vyplavaly a přidal se i někdo kdo to původně neměl vůbec v plánu

22.3

malý výlet na Žďársko

další z kolekce zábavných soch M.Olšiaka.Želva v parčíku v Obyčtově (tak nějak nad plán,no ale když už se jelo skoro okolo..),Mamlas mezi Žďárem a Hamry (zkratka byla delší,zato však méně pohodlná =bahno po kotníky) a Hraniční kámen Moravy,Lev a Orlice na břehu Pilské nádrže.A samozřejmě vodáááá

20.3

img_3080.jpg..haló,haló,už je u vás také jaro ? s8414.gif

malý výlet za sněženkami do Němčan..

Našli jsme sice celý jeden trs,

ale naše stopařské choutky tímto nebyly uspokojeny,proto byly "za pochodu"vytyčeny další  cíle výletu(které nešlo minout )

Kaple Lutršték,Slavkov a zámecká zahrada,Napoleonův památník na Žuráni a kopec Santon.

8.3 v březnové fotogalerii je pár nových fotek a na stránce o canisterapii přibyl odkaz na fotky z našich návštěv   v mateřské školce Kociánka

5.3 výlet za Žábou

další ze soch M.Olšiaka- " Žába" v Tršicích u Olomouce.Vydaly jsme se za ní s Majkou a Berčou a společně pak pokračovaly zjistit kde vyvěrá Odra ( nedaleko obce Kozlov .)Ve vojenském prostoru Libavá kudy vede turistická stezka k prameni byla ještě spousta sněhu a tak naše novofundlanďanky místo slíbeného plavání dostaly alespoň přírodní zmrzlinu

28.2 Stezkou Járy Cimrmana

25.2 canisterapeutické školení sdružení Piafa ve Vyškově

img_0691.jpg...byly jsme se s Izy školit  a máme spoustu nových her pro "naše"

děti na Kociánce

21.2 založena únorová fotogalerie

Izy-únor 2011

29.1 výlet do Březové nad Svitavou

img_5577.jpg" Dobře ukrytou rozhlednu Járy Cimrmana"   ,

jsme kupodivu našli i když,pravda,

z druhé strany

než vedla oficiální cesta..jak jsme zjistili při návratu

17.1 výlet do Řícmanic-Studánka Prosba lesa a památník strom (za plotem )

16.1 založena fotogalerie leden 2011

4.1 2011 fotky z novoročního výletu na hrad Svojanov

1.1 jsme se podruhé   vydali dobýt hrad Svojanov.Podařilo se jen částečně-hrad jsme tentokrát už našli,ale byl vyjímečně zavřený....myslím,že Izy a Feebe,Apollónovi a Afře to zas až tak nevadilo...